torsdag 27. oktober 2011

Freebie list

Vi som har sett de fleste episoder av "Friends" mer enn 1 gang, husker godt denne listen:



Så... her er min freebie list!

1. James Martin (engelsk kokk og etterhvert programleder og kjekkas)















2. Mark Webber (australsk F1-fører og kjekkas)











3. Stig Henrik Hoff (norsk skuespiller og kjekkas)

















4. Peter Jöback, Ingrid Bjørnov og Oslo Fagottkor (jada, hele smøla! Gjerne Heine Totland, Lisa Stokke, Brita Møystad og Jo Nesbø også, alle i samme seng!)


5. Patrick Dempsey (McDreamy) Vi har alle vår McDreamy, jeg lar originalen representere min



For mer inspirasjon finnes det mange slike lister, f.eks her og her og her og her ;)

1 kommentar:

  1. heeey... jeg ser minst EN mangel der. Selv om jeg ikke driver med slikt, BURDE jeg faktisk vært på den lista.

    SvarSlett