tirsdag 21. januar 2014

100 ting jeg er fornøyd med ved meg selv!

  1. God i senga
  2. Ganske søt på gode dager
  3. Smart
  4. God hukommelse
  5. I verdensklasse til å suge pikk
  6. Flink til å lage mat
  7. Snill
  8. Fine pupper
  9. Pen blåfarge på øynene
  10. Kreativ
  11. Fine tatoveringer
  12. God til å formulere meg
  13. Uselvisk, det jeg har deler jeg gjerne, bruker gjerne penger på andre hvis jeg har osv, ikke opptatt av hvorvidt det blir gjengjeldt
  14. God humor
  15. Flink til å organisere
  16. Åpen og ærlig
  17. Gjør en ganske bra Miss Piggy imitasjon
  18. Relativt handy
  19. Fordomsfri
  20. Omsorgsfull
  21. Svetter lite til å være så feit
  22. Musikalsk
  23. Fornøyd med at jeg ENDELIG kom igang med å synge i kor igjen
  24. Blir ikke voksen. For meg er det positivt :)
  25. Fine krøller
  26. Fin rompe, ikke for stor, og henger ikke
  27. Er pappajente
  28. Praktisk
  29. Flink til å disponere tid, dvs være effektiv når ting skal gjøres, så jeg kan slappe av med god samvittighet
  30. God til å slappe av, flink til å koble ut jobb og bare kose meg
  31. Veldig god til å bruke penger!
  32. Høres blid og tålmodig ut på telefonen, selv om jeg ikke er det
  33. Tar ansvar når jeg må, dvs klarer ikke la være.. har nok noe arbeidsmoral innerst inne
  34. Aldri hatt noe behov for å prøve narkotika, så nysgjerrig er jeg rett og slett ikke
  35. Røyker ikke
  36. Drikker kun hvis jeg er i godt selskap og har det gøy, ingen behov for å drikke for å glemme.. større sjans for at jeg glemmer å drikke..
  37. Ganske god til å kjøre bil
  38. Ryddig
  39. Lojal mot de som fortjener det
  40. Snill tante
  41. Glad i jobben min, har et oppriktig ønske om å gjøre en innsats så jeg kan fortsette å trives
  42. Fornøyd med at jeg har 3 snille, tillitsfulle hunder
  43. Veldig glad for at jeg ikke er nervøs eller sliter med angst eller depresjoner, det gjør livet SÅ mye lettere når man er grunnleggende happy!
  44. Ingen problemer med å våkne om morran
  45. Lite syk
  46. Sterk (eller sta, alt ettersom, får ihvertfall flyttet det jeg ønsker å flytte på)
  47. Nerd, ihvertfall mer enn de fleste gjevnaldrende, liker å være oppdatert på dingsefronten. Og det er jo positivt!
  48. Flink til å strikke
  49. Flink til å lage kort
  50. Flink til å synge
  51. Får folk til å le.. selv om det ikke alltid "passer seg"
  52. Blir ikke lett flau
  53. Tar ting personlig.. hvilket betyr at jeg er engasjert.. og det er positivt!
  54. Har normal størrelse på føttene, sko er ikke vanskelig å finne
  55. Kan holde på hemmeligheter
  56. Ikke allergisk mot noe mat
  57. Relativt god i engelsk, forstår ihvertfall det aller meste, ordspråk, tvetydigheter, faguttrykk.. skjelden jeg står fast
  58. Sosialt intelligent, kan tilpasse meg de jeg forholder meg til, uten å bli uærlig eller falsk (tror jeg)
  59. Liker ulv
  60. Liker ikke pelsdyroppdrett
  61. Glad for at jeg valgte å ta ett år på folkehøyskole, hadde det veldig fint, var det året jeg turde å stå for at jeg ikke er helt mainstream, tror det har hjulpet meg mer enn jeg er bevisst på
  62. Glad for at jeg har variert bakgrunn. Ser ikke pent ut på CV, men har gitt meg en bredde og tilpasningsdyktighet jeg ikke ville hatt ellers
  63. Heldig. Alt går som regel bra. Det dukker opp en løsning når ting ser svart ut, det har det ihvertfall alltid gjort!
  64. Kan stå på hodet i sofaen
  65. Kan stort sett alle postens sommerkassetter fra 80-tallet utenat
  66. Tør fortsatt å prøve nye ting
  67. Kan lese noter
  68. Forstår logiske "gåter" (type MENSA-test)
  69. Kan bruke motorsag
  70. Kan bruke symaskin
  71. Kan svømme
  72. Har syn og hørsel, og kan bevege meg uten særlig problemer, gjør både jobb og fritid mye lettere
  73. Har et godt forhold til foreldrene mine
  74. Har ingen fiender
  75. Er veldig lite kranglete av natur
  76. Lar meg engasjere i andres liv, har mye omsorg, blander meg
  77. Fornøyd med at jeg fant *****
  78. Og med at jeg har klart å holde på ham såpass lenge
  79. Er ikke langsint, this too shall pass
  80. Kan litt om alt, god på å fake resten, finner alltid noe å snakke om
  81. Liker all slags mat
  82. Har fått kontroll på privatøkonomien (hvis ikke huset går langt over budsjett da)
  83. Spiser pent
  84. Raper høyt og godt i godt selskap
  85. Er kjempeflink til å google, finner svar på det meste
  86. Er også en mester på ebay
  87. Liker å ta vare på tradisjoner
  88. Klarer å skape hygge rundt meg, selv om jeg ikke kan noe om interiør eller design
  89. Tilpasningsdyktig
  90. Blid (når jeg ikke er sur.. men ihvertfall lettlest, det er ingen tvil, later ikke som)
  91. Har lite hår på leggene
  92. Har behagelig stemme
  93. Er tålmodig (bare litt masete, men holder ut)
  94. Er ikke forfengelig
  95. Får fortsatt på meg bunaden
  96. Kan være en god inspirator, hvis jeg tror på det som skal utføres
  97. Kan også være god manipulator ;)
  98. Kan slå opp telt, men gidder ikke dra på telttur
  99. Kan gå på ski, men det er slitsomt
  100. Kan i grunn gjøre hva som helst, hvis gulroten er stor nok.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar