mandag 17. oktober 2011

5 biler jeg gjerne skulle hatt i garasjen

Min bilinteresse er 50% arv og 50% miljø. Bilsmaken min kommer nok mest fra hjertet, kjørekomfort, miljøhensyn eller pris spiller ingen rolle. Og jeg er en smule schizofren... Noen av disse er "all time favorites", andre endrer seg litt etter dagsformen. Men her er altså topp 5 slik det føles i dag:

1. Chevrolet Caprice Estate, 1980 eller eldre. Rød/burgunder med "tre"paneler og mye krom!
2. BMW Isetta, 1955-1962. Dette er ikke en bil, det er en hundevalp med motor!
3. Dodge Ram Den skal være STOR, den skal være NY, den skal være RØD... Fantastisk frontparti, ingen kødder med deg i denne!
4. 1965 Zastava 750 En godbit av en østeuropeer, ingenting virker, ruster som fy.. Men for en sjarm!
5. Fisker Karma Noe av det peneste nyeste jeg vet om, hvis man bare har pengene så kan det være både sexy og raskt å være miljøvennlig.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar